کلینیک Things To Know Before You Buy

Wiki Article

دندان‌پزشکان به‌روز با استفاده از تصاویر دیجیتالی، به نمایش مراحل کاشت ایمپلنت و ظاهر دندان پس از کاشت ایمپلنت پرداخته و پیش از شروع عملیات به نمایش تصویر آن می‌پردازند.

اباتمنت سفارشی به اباتمنتی گفته می شود که باید بر اساس قالب گیری از ایمپلنت انجام شود .

مراجعه کننده عزیز در ویدیو زیر از تجربه خود درباره ایمپلنت دیجیتال دندان در کلینیک دندانپزشکی دکتر نوشین نصیری صحبت می‌کند:

ایجاد سوراخی کوچک درون استخوان فک در محل مد نظر. دندانپزشک این سوراخ را کم کم بزرگ‌تر کرده تا ابعاد آن به اندازه ابعاد ایمپلنت دندان شود.

در طول درمان و بعد از کاشت ایمپلنت دندان برای روند ترمیم استخوان و پیوند آن با ایمپلنت باید حتما از غذاهای رژیمی نرم استفاده شود و همچنین بهتر است در طول درمان از سوپ ، سبزیجات ، لبنیات و میوه ها استفاده شود

افراد سیگاری قادر به انجام ایمپلنت نیستند؛ زیرا استفاده از سیگار، پیپ و قلیان به‌صورت مصارف همیشگی و بالا شانس موفقیت در این مدل درمان را کم می‌کند.

در ویدیو زیر تجربه یکی از مراجعین عزیز دکتر نوشین نصیری برای لمینت دندان سرامیکی به جهت اصلاح طرح لبخند را مشاهده می کنید.

check here پس از گذشت چند ماه، ناحیه مورد نظر با استفاده از لیزر یا پانچ باز می‌شود و اباتمنت جدید جایگزین درپوش می‌شود.

مینی ایمپلنت همانند ایمپلنت دندان معمولی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته و حفظ سلامت دهان و دندان روش بسیار خوبی است.

مهم‌ترین ویژگی لمینت زیرکونیا، مقاومت فوق‌العاده بالای آن در برابر ضربه و حرارت است. البته این نوع لمینت شفافیت کمتری نسبت به دیگر انواع لمینت دارد.

نوعی که مناسب خواهد بود: ایمپلنت های استاندارد بین ۳ تا ۶ میلی متر قطر و ۶ تا ۱۴ میلی متر طول دارند انواعی از مینی ایمپلنت وجود دارند که حدود ٢ میلی متر قطر دارند و گاهی اوقات برای جایگزینی دندان بسیار کوچک یا در ترکیب با یک گروه برای حمایت از پروتز متحرک می توانتد مورداستفاده قرار بگیرند.

ولی اگر جزو یکی از گروه‌های زیر هستید، ایمپلنت دندانی برای شما مناسب نیست:

تراش مینای دندان در لمینت دندان بسیار کم است و باعث آسیب‌دیدگی آن نمی‌شود.

در بسیاری از موارد دندانپزشک می تواند انواع مختلفی از آرام بخش هارا به بیمار تزریق کند تا سطح اضطراب و درد را در بدن او تعدیل کند.

Report this wiki page